Vordingborg Fri Fagskole indvier ny bygning

AFLYST På grund af COVID-19

Fredag d. 11/9-2020 På færgegårdsvej 10 - 4760 Vordingborg

Åbent hus for byens borgere kl. 13.30 - 14.30

Udviklingen i Covid-19 gør, at Undervisningsminister Pernille Rosenkrantz-Theill,
har sendt afbud til vores indvielse fredag den 11.september.

Bestyrelsen på Vordingborg Fri Fagskole har truffet beslutningen om, at aflyse arrangementet med den samme begrundelse.

Vi ønsker ikke at tage risikoen for at nogen bliver smittet.

Vi vil gerne invitere jer alle på et senere tidspunkt.

Vi glæder os over at kunne vise vores nye bygning frem og har været meget glade for den store interesse og opmærksomhed der har været vist i byggeperioden.

Vi vil derfor invitere alle byens borgere til rundvisning fra kl. 13.30 - 14.30 i skolens nye bygning, hvor eleverne arbejder på alle skolens værksteder.

Her er der mulighed for at opleve levende musik og ikke mindst alle eleverne i deres linjefag:
Krea, Gastronomi, Sundhed, Mad & Service, Håndværk og Game i vores nye lokaler.

Afslutningsvis udleverer eleverne fra Gastronom-linjen en lækker kage til at tage med hjem til kaffen.

Pga. Covid-19 vil rundvisningen foregå ensrettet og med alle gældende forholdsregler.