Styling

NYSGERRIGE OG KREATIVE ELEVER SØGES TIL STYLING-LINJEN!

Styling er for dig der elsker at lege med hår, makeup, negle og beauty helt generelt.

Her kommer vi omkring de 4 største kategorier indenfor beauty-verdenen: Frisør, makeup-artist, negleteknikker og kosmetolog.

Vi kommer i berøring med alle 4 kategorier og hvad de indebærer. Det vil give dig en indsigt i de forskellige verdner, hvad de går ud på og hvordan en dag i f.eks. en frisørsalon vil være.

Vi kommer til at besøge relevante uddannelser.

Vi leger med farver, makeup, nailart, opsætninger og mange andre fede ting. Vi skubber til grænserne og sammen bliver vi bedre og dygtigere. Det er lige meget om du er god til makeup, eller rigtig dårlig til at sætte dit hår, så længe du har interessen, er vi her for at hjælpe dig, med at udvikle dine evner.

Vi hygger og hjælper hinanden, her er der nemlig højt til loftet og plads til alle, så kom og vær med.