Gastronomi

KAN DU LIDE AT SAMARBEJDE OG ARRANGERE KREATIVE GASTRONOMI OPLEVELSER?

Denne linje er for dig der drømmer om at blive kok, bager, konditor, tjener, slagter, gastronomi- eller ernærings-assistent.

Har du lyst til at lære at planlægge og afvikle forskellige arrangementer i løbet af året, og samtidig blive kanon dygtig til at lave mad, så er GASTRONOMI-linjen noget for dig.

Du kommer til at beskæftige dig med fødevarernes vej fra ”jord til bord”, og ikke mindst gastronomi og hygiejne.

I løbet af året skal du tilberede mange spændende retter, både i store portioner til mange mennesker, og også i ”familie-størrelse”.

Du vil på GASTRONOMI-linjen få masser af inspiration og grundlæggende færdigheder inden for gastronomiens verden, som du kan tage med dig resten af livet.

Du bliver en del af skolens højskoleaftener med bespisning af gæster fra byen og arrangementer med skolens øvrige samarbejdspartnere.

ER DU KLAR??? - JA TAK! CHEF……