Game Design

NYSGERRIGE OG KREATIVE ELEVER SØGES TIL SPILUDVIKLING

Har du lyst til at lære hvordan man laver flotte 3D landskaber, som du kan befolke med fabeldyr og andre karakterer du selv har skabt?
Kunne du tænke dig at lære hvordan man fortæller spændende og medrivende historier i spil?

Hvad med at lære hvordan man designer lyddelen til et spil?

Og kunne du tænke dig at lære hvordan man programmerer spil?

Så er Vordingborg Fri Fagskole måske noget for dig.
Du får en gamer-pc med masser af software stillet til rådighed. Vi tager ud og besøger spilvirksomheder i branchen og tager på brobygning til Danmarks førende game-uddannelse i Grenå. Du får et indgående kendskab til en række digitale værktøjer som bruges overalt i IT-branchen.

VELKOMMEN PÅ EN SPÆNDENDE REJSEIND I SPILUDVIKLINGENS VERDEN

Den daglige undervisning vil foregå på små hold, der giver mulighed for både klasseundervisning og individuelle projekter.
Der bliver undervist på et niveau, hvor alle kan følge med, og det er ikke et krav, at du er en dygtig tegner eller ved noget særligt om programmering.

Vi tilbyder også e-sport som fritidsfag

Læs om E-Sport